♥ Changing the point.
Saturday, June 25, 2011
♥ posted at: 5:50 AM
0 Loves. Hearts.



Being mature ain't mature,think mature is mature.
Well,it's a long time since I last updated my blog.
Life in 2011 is not the life I want.
School as I can say is really a horrible place to live and study.
I want to be myself back,but there is no way to return.
I've always asked myself, why does relationship between people change so much in a sudden.
I've finally got the answer--DISTANCE.
生活在2011年里,真的很快很快,快得我自己都不懂我在忙什么。
日子一天一天的过去了,人与人之间的感情也随着日子一天一天的淡化了。
不是因为我想太多,事实就是事实。
笑容-掩饰了一切一切。
泪水-暴露了一切一切。
努力的弥补,会带来好的结果吧.
但一也会有弥补到累的一天,所以一切由天作主,一切随着命运而走。

考试,努力了再努力,考取的成绩,也没怎样好。
这种生活太过于忙碌的生活,我不想要了!
但可以吗??允许吗??
我得向谁申请许可证吗??
生活圈子只有自己的位子。这已经超过了我自己向来的性格。
我也不想的,是环境的影响,使得我得改变。
我也不想的,是人性的改变,使得我得改变。
我也不想的,是社会的现实,使得我得改变。

人性难测,别以为单单的了解,就是了解了他人的全部。
别以为装成熟就是成熟,思想不成熟,再怎样成熟,也只属纸上谈兵.
假装,又可以装得多久?
假装,也是伪装,也是化妆。

事实,不需要再多的解释。
解释只是在掩饰,掩饰只是在默认.

Labels:


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011